Kreativa reprezentuje značku, každý mediální prostor něco stojí, proto každý banner musí:
- přitáhnout pozornost
- předat message
- nejlépe navést k návštěvě webu proklikem
Využít je možné dokonce existující obsah vašich profilů na sociálních sítích. Do minuty máte krásný banner pro výkonovou či brandovou kampaň vaší značky. Ukážeme si příklad.
Z tohoto IG postu restaurace Kantýna: https://www.instagram.com/p/CLtyInLr2hs
.. do 60 sekund tento rotující videobanner 300×250 k okamžitému použití pro vaši kampaň (proklikem zobrazíte náhled). Tuto konkrétní kreativu potom můžeme zobrazovat v hladové hodiny – každý den třeba mezi 10 a 12 hod v operačním radiusu restaurace:
Proklikem zobrazíte náhled.
Vše co potřebujete, třeba už na sociálních sítích máte. Vizuál, message. Zbývá definovat zákazníka a naplánovat média.