Jmenuji se Zdeněk Prášilík a jsem digitální marketér na volné noze.
Digitálnímu marketingu se věnuji přes deset let. Rozumím digitálním médiím, proto se soustředím hlavně na online. Věnuji se nalezitelnosti na internetu – SEO, PPC, související webové analytice a růstovým brandovým strategiím napříč digitálními mediatypy – od přímého nákupu médií, přes videoreklamu a programatický nákup v RTB. Vždy s měřením dopadu investic a jejich vyhodnocováním.
Plně vytížit odborníka na digitální marketing „in-house“ není samozřejmost. Jen toho správného profíka najít, trvá měsíce, někdy roky. Když takového digitála najdete, nemusí se potkat očekávání o kvalifikaci, náplni práce, jeho vytížení, nebo odměně. Neustále jej motivujete, staráte se o něj, investujete energii i mimo dopočitatelné finanční náklady. V celkových nákladech taková investice nemusí dávat vždy smysl.
V takových případech umím pomoci. Nabízím zkušenosti z různých vertikál, byznysových modelů a marketingových přístupů. Vždy založené na online.
Mé zkušenosti můžete koupit za cenu nesrovnatelnou s nákladem na specialistu na plný úvazek. K dobře vedené digitální strategii stačí někdy pouze desítky hodin měsíčně.
Pomohu vám identifikovat potenciál, definovat cíle a určit nejrychlejší cestu, jak se k nim dostaneme. Celý časový rámec, včetně prioritizace jednotlivých fází, řízení třetích stran a strategií.
Digitální marketing je oblast velmi široká. Není v silách jednoho člověka pojmout všechny disciplíny na špičkové úrovni. Kde mé znalosti do hloubky problematiky nestačí, spolupracuji se specialisty, profesionály, kteří se orientují pouze na konkrétní disciplínu.
Principy spolupráce:
- Vždy se snažím v první řadě porozumět byznysu. Pochopit značku, její hostorii, její misi. Kde se přidaná hodnota skutečně tvoří a kde je prostor, který lze s dostupnými prostředky využít.
- Přístup je osobní, férový. Často komunikuji bez obalu. Věřím, že jedině tak se lze konstruktivně rozhodovat a dříve se dopracovat k cíli.
- Edukativní styl spolupráce. Pochopení principů digitálního marketingu ve vašem týmu je pro mne důležité, abychom si navzájem rozuměli.
Má digitální trasa a zkušenosti
K online marketingu jsem se dostal při studiu vysoké školy. V roce 2011 jsem nastoupil do agentury H1.cz, tehdejší jedničce na českém trhu online marketingu, kde jsem se věnoval SEO, linkbuildingu a postupně přičichl k disciplínám jako je webová analytika, interpretace dat, placeným kampaním jak ve vyhledávačích, tak bannerovým kampaním PPC, RTB.
V roce 2013 jsem chytil příležitost u „dvojky“ na trhu ve výkonovém marketingu, B2B Group. V roli Account manažera, později Account Directora, jsem vedl týmy a projekty orientované na rychlou návratnost a vylepšování strategií pro prodej online i na kamenných prodejnách. Převzal jsem zodpovědnost za ekonomické výsledky agentury a jejích klientů.
Tým B2B Group se stal akvizicí součástí velké rodiny Publicis Groupe, kde pod značkou Performics působí do velké míry dodnes. Později další akvizicí došlo k propojení s týmy skupiny Kindred Group a RED Media. Díky tomuto spojení jsem svůj záběr rozšířil o propojení online strategií s tradičními mediatypy, jako jsou televize, rádio, nebo outdoor. Osvojil jsem si principy budování značek, jejich měření, podílel jsem se na vývoji použitých nástrojů a metodik vyhodnocování.





Teď něco o vás. S čím vám mohu pomoci?
* Vaše osobní údaje (jméno, emailová adresa, případně telefon) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka „Odeslat“ souhlasíte s tímto zpracováním pro další komunikaci k zaslané poptávce, či dotazu, po dobu max. 5 let. Svůj souhlas můžete kdykoliv zrušit. Více informací o nakládání s osobními údaji.





